Rychlý kontakt:

Mob.: +420 602 745 458 Ing. Pavel Holcmann holcmann@volny.cz


nebo +420 721 282 205 Michaela Košíčková

Czech English German

nove-logo

Rekreační areál pro cykloturisty, milovníky krásné přírody a historických památek
Penzion a camp Muzeum Lesná
Prázdniny s vůni benzinu v blízkosti Vranovské přehrady v kouzelném penzionu nebo útulném campu.
1. české muzeum motocyklů a automobilová galerie
V našem muzeum najdete jak motocykly, tak historické automobily.
Moravská restaurace
Navštivte naši stylovou restauraci v těsné blízkosti historických exponátů.
Bazén jak sen pro ještě příjemnější pobyt
Parné letní dny si můžete zpříjemnit v našem filtrovaném bazénu, který ocení celá rodina.
Bazén jak sen pro ještě příjemnější pobyt
×

Chyba

[sigplus] Critical error: Image gallery folder apartmany is expected to be a path relative to the image base folder specified in the back-end.

penzion restaurace muzeum

Penzion a camp

  • ubytování v apartmánech (22 lůžek)
  • ubytování v chatkách (24 lůžek)
  • ubytování ve stanech a karavanech 
  • specialisté na rekreační pobyty pro rodiny s dětmi
  • vhodný pro víkendové firemní akce nebo klubové srazy
  • parkování v areálu
  • specializované na cykloturistiku
  • při obsazení 4 lůžek výletní plavba lodí po Vranovské přehradě zdarma!

Moravská restaurace

  • stylová restaurace umístěná v těsném kontaktu s historickými vozidly
  • moravská kuchyně
  • znojemská vína
  • pivo pivovaru Prazdroj
  • zahrádka
  • vhodné k pořádání společenských akcí (100 + 80 míst)

1. České muzeum motocyklů a galerie

  • muzeum motocyklů
  • automobilová galerie
  • sběratelský bazar
  • výkup a prodej veteránů

[sigplus] Critical error: Image gallery folder apartmany is expected to be a path relative to the image base folder specified in the back-end.

Zveme vás na prohlídku našeho areálu prostřednictvím naší fotogalerie. Navštivte také naši podrobnou fotogalerii na www.camplesna.cz.

Apartmány{gallery id=apartmany overlay=1 labels=captions}apartmany{/gallery}

Chatky a karavan{gallery}chatky{/gallery}

Restaurace{gallery}restaurace{/gallery}

Muzeum{gallery}muzeum{/gallery}

Sociální zařízení{gallery}socialka{/gallery}

Zima u nás{gallery}zima{/gallery}

Léto u nás{gallery}leto{/gallery}

Historie{gallery}historie{/gallery}

Návštěvy u nás{gallery}navstevy{/gallery}

1.České muzeum motocyklů v Lesné

A jak to vlastně všechno začalo?

Můj první kontakt s motocyklem byl pravděpodobně v r.1958,kdy mě rodiče posadili na otcovu kývačku za účelem pořízení fotografie obou.Co tím způsobí v té době pravděpodobně nedomysleli. Od té doby mě bralo vše co mělo dvě kola.Ne že by mě nezajímala auta,ale ty motorky,pincky a kola byly jaksi lákavější.

V 1. třídě mi maminka koupila kolo,byl to Pionýr,cestou z obchodu domů mě na něj v parku posadila,strčila do mě,řekla Pavliku jeď, no a já jel.Od té doby až do mých 15 let mě pouze několik lidí vidělo jít pěšky tedy bez bicyklu.Po Pionýrovi přišel brzy Favorit/ stál tehdy 970,-Kč/ a hned jsem ho začal vylepšovat-místo tříkolečka čtyř,pěti,dvojtác,trojtác no a tím tehdejší možnosti končily.Ke galuskám jsem se nikdy nedopracoval,přesto jsem v r.1972 na tomto bicyklu vyhrál okresní olympiádu mládeže v cyklistice.Nástup na elektrotechnickou průmku v Brně znamenal i pokus,přihlásit se do tehdejšího brněnského cyklistického oddílu,ale na stadioně kde sídlil jsem asi 5x nikoho nenašel.Tím možná naše cyklistika/jak se po 30 letech ukázalo/přišla o jednoho talenta.No žádná zvláštní škoda,cyklistika je šílená dřina a protože jsem se k ní po 30 letech vrátil,vím o čem mluvím.Ale hezky zpátky do r. 1972.

Sousedovic kluk mi tehdy půjčil otcův kozí dech a já,ač jsem s ním ujel pouze cca 150 metrů jsem byl fascinován-byla to první věc ,která jela sama, tedy ne moc ale zato ten krásný smrad či vůně a pocit ,že vás to poslouchá,no nádhera,jistě jste něco obdobného taky sami zažili.A tím to doma začalo.Rodiče jsem po jistém úsilí ukecal a koupili mi krásnou Jawu 21.Hned první den mi při brzdění na dlažbě podklouzlo zadní kolo a já ač v rychlosti pouze 15km/h jsem lehce lehnul a Pincek přišel o stupačku.Strach,že mě doma přerazí vejpůl mě hnal objíždět Mototechny a novou stupačkou zamaskovat následky .Sehnal jsem ji až v Moravských Budějovicích.S tím pinckem jsem si opravdu užil,sportovní ambice odnesl tím,že po demontáži karoserie z něj byl okamžitě motokrosový speciál,následně časem přestavěn zpět na velkou turistiku vybaven mnoha přídavnými reflektory,blinkry a baterií s dobíjením!Na svou dobu technický skoro zázrak,polepený spoustou různých nálepek z GP BRNO-mimochodem nápis SARINEN jsem na něj přes šablonu nastříkal v neděli dopoledne a po návratu domů jsem se z televize dozvěděl,že ten den zahynul na Monze-,budil fakt pozornost u ostatních kluků,hlavně však bohužel u policajtů. Byla to krásná doba vykuchanejch výfuků a plnejch nádrží za 15 kaček.Za dva roky jsem ho prodal a Jawa 350 typ 634,kterou jsem si odvezl v r. 1974 z brněnské mototechny se stala důvodem,proč jsem po návratu z internátu vždy v pátek místo domů šel prvně do garáže.Za rok jsem ji vyšperkoval do takové krásy,že když jsem se po dalším roce jednomu benzináři zmínil,že by byla na prodej,šáhl do kasy,vyndal peníze a já šel druhý den do mototechny si koupit zase funglovku.Plány jsem s ní měl opět veliké,hned nová šla do demontovny,velké úpravy,chromy,laky,opěrky,tyristorové zapalko a senzace tehdejší doby:snad jako jediný jsem měl fungující otáčkoměr.Práce na ní bylo celkem dost,úpravy trvaly snad půl roku a pak to přišlo:ještě přeleštit a jede se na první jízdu pochlubit se kámošům.Bratránek byl tehdy zrovna na opušťáku z vojny a tak první cesta vedla k němu do Plenkovic.Vlastnil taky 634,jezdit uměl a tak jsem se nezdráhal mu mašinu půjčit.Říkám mu,moc to netoč není to ještě zajetý,jasně povídá a nasadí si integrálku,kterou jsem mu půjčil.Z Plenkovic do Kravska jsou dvě zatáčky-esíčko.Tam je absolvoval,slyším jak se před Kravskem otáčí a pak 1,2,3,4 plný točky a- tušíte správně:motorka přes struhu do pole cca 60metrů,bratránek integrálkou prohluboval podorničí,ale zázrakem se mu naštěstí vůbec nic nestalo !Ne tak mé krasavici.Šavle ohlé,přístrojovka urvaná,hlína všude,žalostný to byl vskutku pohled.Takže znova na tři měsíce do garáže, ale obnovená premiéra stála za to.Jakousi fintou jsem ji díky tyristorovému zapalování vlastní výroby mohl nastartovat i s obráceným chodem motoru.Přál bych vám vidět ty votevřený huby německých turistů na GP v Brně ,když jsem na parkovišti proti zdi zařadil kvalt a vycouval z řady!Expedice do transylvánských Alp /Rumunsko/ s pávíkem vzadu trvala 3 týdny,4000 km,připadali jsme si tam tehdy jako američani-kam jsme přijeli,všude motorka budila zájem a obdiv. Po návratu ji ode mě koupil nějaký mistr republiky ve vodním lyžování,za čas jsem ji však zahlédl v zuboženém stavu.V té době jsem byl již chronicky nemocný touhou po nějakém opravdu motocyklu.Měl jsem totiž možnost svést se na Hondě 750 Four svého přítele Ivo Smrčka z Dobšic. Ivoš byl opravdický motorkář,měl jsem pocit,že celý jeho život opravdu motocyklům patří.Podařilo se mu koupit z veletrhu v Brně vystavenou Hondu 350 Four,stála tam tehdy tuším 7000 bonů.Tehdy nepředstavitelné peníze za motorku!Časem ji vyměnil s nějakým starým pánem právě za tu 750.

Svez se, povídá !Fakt,necháš mě to zkusit ?říkám mu,no řídit snad umíš povídá,tak jeď,já tady počkám!

S nábožným respektem jsem poprvé v životě zmáčkl elektrostarter na motocyklu.Motor naskočil a já tam opatrně klapnul jedničku.Asi už nikdy v životě nezažiju takové motoristické vzrušení a pocity jako tehdy.

V celé federální republice bylo tehdy čtyřválcových čtyřtaktů snad 10 ks ?!A já na jednom z nich sedím,na tachometru mám 170km/h a řadím pětku.Dvoustovku jsem tam podržel snad jen 5 vteřin,motor najednou vynechal ,zakuckal,chvílku na tři,dva válce a chcípnul.Stojím u krajnice,mám pod sebou snový stroj a on nejede! k vzteku !!!,nic tak hrozného se však nestalo,došel benzín a po přepnutí na rezervu a kratším čekání než 4 karburátory natečou znovu startuji.Rovinka ze Znojma do Lechovic měří skoro 10 km.V Lechovicích se opatrně otáčím,rozjíždím se vyjíždím stoupání na Znojmo,ubírám a znovu zkouším dosud nepoznanou sílu při fantastické akceleraci,krása,sen,jsem skoro v nebi.Nad Dobšicemi vracím Ivošovi jeho Foura,sedám na svý třipade a odprskám k domovu.Nikdy jsem na tu Hondu neměl sedat, tři noci jsem kvůli tomu pořádně nespal.

Jawička,která mi do té doby připadala obstojná,byla okamžitě nemožná,třesoucí se a kouřící chudinka.

Skutečný- historický,benzínem chlazený dvouválec,který se dosud/mysleno tehdy ale platí zázračně i dnes/vyrábí.Uvedené výroky z německého Motorradu pro mě dostaly konkrétní smysl.

Co dál ? Nastala doba,kdy jsem se zoufale snažil dostat se k nějakému obdobnému stroji.Obcházel jsem Tuzex a naivně se ptal,zda by se dalo dovést,koupit a za kolik něco?Dívali se na mě,jako na nebezpečného špiona,který chce do republiky dovlést cosi protistátního a pokusit se tím rozvrátit úspěšně budované jistoty.Pár pokusů a vzdal jsem to.

Co dál?Znova stejná otázka mě pronásledovala v mém motocyklovém snažení a já se někde svezl na Jawě 500 OHC.Stará šunka z mého tehdejšího pohledu,jelo to celkem obstojně,ale ty zvuky z motoru a zatáčet se s tím taky moc nedalo.Na denní ježdění to prostě nebylo.Svezení na Nortonu ES 2 bylo příjemnější,žádná raketa,ale hezky sedí a dobře brzdí,krouťák od spodu,ale nebyl můj,takže co vlastně dál?

Nic,opravdu nic,žádné další možnosti nejsou.Buď Jawa 350,nebo snad ojeté OHC,ES 2 a vlastně možná Matchless G 80 ? A pak mě to došlo,vždyť vlastně ještě naší tatíci si mohli v obchodě koupit čtyřtaktní motorku /uvedené tři typy a konec na dlouho/.A naši dědci ? No to je ono,Harleyje,Bavoráky,Pragovky,Nsúčka,BSA,Ogary,Indiáni a ještě možná 10xtolik značek,modelů,sajdkáry,čtyřtakty,dvoutakty,motokola,výběr který oni tehdy měli byl v té době pro nás v 70. letech-padesát roků po nich-nepředstavitelný!!A byl jsem v tom-dyť jsou pořád tady:VETERÁNI!

Jako malý kluk jsem jezdil k babičce do Plenkovic na prázdniny.Jednou strejc,který bydlel ve stejném domě dotáhl odkudsi obrovskou motorku,zkusíme to Pavlíku povídá,no jasně já na to. Do flašky od piva natáhl z jeho ČZ 125 benzín,chrstnul to do nádrže,párkrát to protočil baflo to a honem Pavliku ,naskoč si dozadu jedem to vyzkóšet.Do kopca který v Plenkovicích není nijak malý to leťelo co rana to 10 metrů,já vzadu prdel skřiplou v drátech sedadla na kterém nebylo polstrování.

Flašku benzínu to brzo vzalo,tak tak jsme dojeli setrvačností dom,ještě stačil upadnout karbec,který zůstal viset na lanku.No nádhera,pro mě jako malého kluka velké dobrodružství a jak ta motorka po dojezdu krásně voněla!Ten starý pálící se šmír na motoru,kapající benzín a olej-no krása.

Motorku pověsil strejc do stodoly nahoru pod trámy,visela tam na řetězích dlouhá léta,při návštěvách v Plenkovicích jsem se na ni vždy byl kouknout až jednou –vidím jen řetízky zůstaly plandat na trámech.

Ale ,Laďa ju dal klukům na traktor,povídá babička.Motor vymontován-nikdy z toho žádný traktor nebyl- zbytek hodili do potoka.PRAGA 500 BD 2x OHC .Český výrobek světové úrovně v době,kdy v Japonsku nevěděli co to motocykl je.Pohřben do potoka .Ostatně proč ne ?Vlastně v té době již úspěšně probíhal funus celého motocyklového průmyslu v republice. Tak takhle jednoduše jsem se dostal ke sbírání starých motocyklů.

Pavel Holcmann

Rezervace - rezervační formulář


Ceník ubytování Penzion a camping Muzeum Lesná

Veškeré naše ubytování je čtyřlůžkové pouze jeden pokoj dvoulůžkový-celkem 46 lůžek.V apartmánech LUX je možnost přistýlky.Apartmány jsou kompletně vybaveny včetně vlastních koupelen,WC,TV,kuchyňky.
Lůžka v chatkách jsou bez povlečení-možno zapůjčit nebo vlastní.

typ ubytování - základní ceny Dospělí/noc děti do 12 let/noc
apartmá LUX- 4 lůžka 550 Kč 500 Kč
apartmá CLASSIC-4 lůžka 470 Kč 420 Kč
pokoj dvoulůžkový 495 Kč 440 Kč
Chatka-4 lůžka 290 Kč 240 Kč

polopenze 295,- Kč/den,děti do 12let 245,-Kč snídaně švédský stůl, večeře s možností výběru

snídaně  150,-Kč/den,děti do 12 let 100,-Kč.

Stravování formou polopenze je u týdenních pobytů cenově zvýhodněné.

Při obsazení pouze dvou lůžek + 25%,tří lůžek +10% k základní ceně.

Pozn.: O  prázdninách poskytujeme přednostně týdenní pobyty sobota sobota !Nejkratší rekreační pobyt o prázdninách na našich lůžkách je 5 noclehů s návazností na týdenní turnusy.  

Pozn. Při ubytování pouze na jednu noc na našich lůžkách  příplatek 30 % k ceně.Neplatí pro stany ani karavany!!!


Camping- osoby, stany, karavany, parkování

dospělí 150 Kč/den
děti do 12 let 120 Kč/den
stan pro 2 osoby 120 Kč/den
stan pro 3 a více osob 180 Kč/den
obytný automobil 250 Kč/den
obytný přívěs 150 Kč/den
osobní automobil 100 Kč/den
motocykl 80 Kč/den
elektro-přípojka 150 Kč/den
bazén zdarma pro všechny ubytované

Poplatky za pejsky (pouze malá plemena do 8 kg)

pes v apartmánu 300 Kč/den
pes v campu 150 Kč/den

Poplatek obecnímu úřadu: 9 Kč/nocleh za osobu nad 18 let

1. České muzeum motocyklů a automobilová galerie

Lesná u Znojma 12, 671 02
Ing. Pavel HOLCMANN
+420 602 745 458
holcmann@volny.cz

nebo Michaela Košíčková
+420 721 828 205

Objednávky ubytování a dotazy týkající se ubytování a volné kapacity provádějte prosím prostřednictvím výše uvedeného emailu holcmann@volny.cz. Děkujeme.

Web: www.veteransalon.cz

IČO: 10108416

DIČ: CZ570630/0721

Bankovní spojení:
GE Money Bank Znojmo č.ú. 177 271 711/0600

restaurace 3 20140917 1136549013Naše stylová restaurace je umístěná ve výstavní hale v blízkosti expozice motocyklů, proto jste po celou dobu v těsném kontaktu s historickými vozidly. Specializujeme se na moravskou kuchyni s řadou vynikajících specialit, opomenutí nezůstávají ani cyklisté nebo dámy, pro něž máme v letních měsících připraveno hned několik lehkých jídel.

K našemu regionu patří i vynikající vína, u nás v restauraci najdete typická vína od vinařství Znovín Znojmo, pro milovníky piva potom točíme Plzeňský Prazdroj.

Hostům z penzionu a campu nabízíme možnost výhodných polopenzí.

Restaurace je díky svým velkorysým prostorám vhodná také pro pořádání rodinných oslav, firemních akcí nebo svateb. Její běžná kapacita je 55 míst, které jsme ale schopni navýšit až na 100, přilehlá zahrádka a terasa o dalších 80 míst.

Restaurace je v provozu od 1.4. do 31.10.


Otevírací doba restaurace

duben
10 – 16 hodin
SO až NE
květen, červen, září
10 – 16 hodin
ČT až NE
červenec – srpen
10 – 18 hodin
PO až NE
říjen
10 – 16 hodin
SO až NE

bude doplněno...

Restaurace je v provozu od 1.4. do 31.10.

V zimním období - je provozováno pouze muzeum a to denně od 10 do 16 h, nepravidelně, nejlépe na telefonickou objednávku.

V dubnu a říjnu - je provozní doba restaurace od 10 do 18 h/pondělí zavírací den.

Květen, červen a září - je provozní doba restaurace denně 10-20h/22 h-víkendy

Červenec a srpen - je otevřeno denně 9-23 h. (pro ubytované snídaně od 8 hodin)

Prohlídky muzea ve stejné otvírací době.

Změny možné pro Vaše akce po dohodě !

Znojemsko

  • první
  • druhý
  • třetí
  • čtvrtý
  • pátý

Autostyl

  • první
  • druhý

Hallo Nachbarn

  • první

Hobby

  • první

HC Z. orli

  • první
  • druhý

MF Dnes

  • první

Svět motorů

  • první

Různé

  • první
  • druhý
  • třetí
  • čtvrtý
  • pátý
  • šestý

 

 

leto 2 20140917 1470501023Penzion a camp Muzeum LESNÁ

Vzpomínáte rádi na prázdniny u babičky, vůni benzinu z dědečkovy garáže nebo jste alespoň vždycky chtěli zažít atmosféru z filmu Na samotě u lesa? Právě za těmito zážitky a vzpomínkami jezdí hosté k nám do Lesné.
Penzion a camp Muzeum Lesná se nachází v blízkosti rekreační oblasti Vranovská přehrada a je vyhledávaným místem milovníků cyklistiky, kultury a technických památek stejně jako obdivovatelů krás jižní Moravy. Rozlehlý areál nabízí ubytování v apartmánech, chatkách nebo ve útulném kempu.
Apartmány penzionu jsou situovány do původního venkovského stavení, v němž na vás dýchne atmosféra prázdnin u prarodičů na venkově. Celkem lze v penzionu ubytovat až 22 osob, a to v 5 čtyřlůžkových a 1 dvoulůžkovém apartmánu. Všechny jsou vybaveny rekonstruovanou koupelnou se sprchovým koutem, v jednom najdete i luxusní vířivou vanu. Některé apartmány disponují i vlastní kuchyňkou, televizí, přehrávačem DVD aj.
Venkovská romantika čeká na ty, kdo se ubytují v chatkách situovaných na rozlehlém travnatém prostranství za budovou muzea. V campu je nyní k dispozici 6 čtyřlůžkových chatek. V chatkách najdete klasické vybavení - dvě palandy nebo dvoulůžko, pokoje jsou navíc doplněny lednicí a varnou konvicí, všichni hosté ubytovaní v penzionu a chatkách pak mohou využívat zahradní nábytek a náš filtrovaný bazén.
Celá rozloha campu činí 8 000 m2. Camp je situován do starého ovocného sadu kde si stanaři mohou najít dostatek místa a zároveň soukromí pro své přenosné obydlí, pro karavany je samozřejmě k dispozici elektrická přípojka.
V ceně campu je zahrnuto neomezené užívání sprch a teplé vody. Užívání bazénu za příplatek.

Pro naše hosty je k dispozici naše stylová moravská restaurace v areálu muzea. Dále mohou využívat filtrovaný bazén, venkovní kuchyňka, terasa s TV, ohniště a krby na večerní táboráky, půjčovna kol, ping-pongový stůl, nohejbalové hřiště. Na travnatém dvoře u penzionu potom najdete krytou terasu s možností občerstvení a vinný sklípek.

Prázdninové pobyty probíhají v turnusech od soboty do soboty (netýká se karavanů a stanů). Našim hostům nabízíme možnost výhodné polopenze. Provoz penzionu začíná již v dubnu.

  • Stylový penzion s kapacitou až 22 osob.
  • Vlastní moravská restaurace pro 100 + 80 osob.
  • Ideální poloha pro cykloturistiku.
  • Blízkost Vranovské rekreační oblasti.
  • Rozloha campu cca 8000 m2, parková úprava.
  • Ubytování v zahradních chatkách.
  • Elektropřípojky pro caravany a stany.
  • Plavecký bazén 11 x 5 x 1,5 m.
  • Zahradní krb s udírnou, 3x ohniště.

Vhodné k pořádání klubových srazů a akcí.

Fotografie z areálu najdete ve fotogalerii.

Toulavá kamera u nás

toulava kamera

Počasí u nás

Předpověď počasí

Naši partneři:

logo-birell plzen znovin kudyznudy